Monday, November 10, 2008

انتخابات در بالاترین

با درود به دوستان عزیزم میخواستم یک مطلب کوتاه را خدمت شما عرض کنم و از نظرات با ارزش شما نیز بهره بگیرم .
با توجه به اینکه هر روز بر تعداد کاربران بالاترین افزوده میشود و افراد جدید با تفکرات مختلف به جمع ما می پیوندند در ادامه مطلب برای بهبود سطح کیفی بالاترین و جلوگیری از پسرفت آن پیشنهادی دارم که امیدوارم در مورد آن بتوانیم با دوستان به بحث و گفتگو بنشینیم.
همانگونه که جامعه بالاترین همواره به یک جامعه ی قانون مدار و دارای دمکراسی تشبیه شده ، متاسفانه با افزایش جمعیت کنترل و جلوگیری از قانون شکنی هایی که کم و بیش شاهد آن هستیم امری مشکل و به عبارت دیگر غیر ممکن می باشد. برای اینکه دوباره بتوانیم به روزهای خوب قدیم بر گردیم نیاز به نبروی بیشتر در امر سر کشی به لینکها ، بررسی امتیازات داده شده به لینکهای کاربران ( منفی و مثبت ) که توسط یک فرد با چند نام کاربری داده میشود ، موضوعات داغ ، لینکهای جدید به صفحه تازه ها که گه گاه شاهد شلیک مسلسل گونه ی لینک از سایتهای زرد هستیم و مسایل دیگر از این قبیل پیشنهاد زیر ارائه می کنم :
1- کاندید شدن افرادی که مایل هستند به عنوان مجری قانون و نظارت بر بالاترین برگزیده شوند.
2- تبلیغات در مورد توانایی های فردی کاندیدها ، تفکرات ، عقاید و خط مشی سیاسی و اجتماعی و هم چنین حوزه اختیاراتی که مایل هستند در اختیار داشته باشند .
3- تعیین یک روز از طرف مدیران بالاترین به عنوان روز رای گیری
4- پس پایان رای گیری افراد منتخب - از طرف هر گروه و دسته ی سیاسی ، مذهبی و غیره - با یکدیگر مرام نامه ای را تشکیل دهند که به موجب آن، گروه تحت نمایندگی خود را در صفحه ای مخصوص در مورد قوانین و احترام به سایر گروه ها آگاه نمایند .
5- این نمایندگان زیر نظر مدیران اصلی بالاترین باشند و تخلفات آنها از طریق کاربران قابل گزارش باشد.
6- در صفحه شخصی هر کاربر گروه و جناح مد نظرش قید شود
7-تخلفات هر کاربر به نماینده و یا نمایندگان گروه متعلق به آن گزارش داده شود.
8 - مدت معین برای میزان ماندگاری نمایندگان در نظر گرفته شود و در پایان هر دوره انتخابات مجدد برگزار شود .
9- به منظور جلوگیری از دیده نشدن تبلیغات و بخش رای گیری ، در طول مدت انتخابات در بخش موضوعات داغ بخش رای گیری ساخته شود

از آنجایی که این پیشنهاد یک نظر شخصی میباشد از شما دوست عزیز خواهشمندم نظر موافق ، مخالف و یا تکمیلی خود را با ذکر دلیل در بخش نظرات در بالاترین بنویسد

به امید اینکه موفق به داشتن دمکراسی در محیط مجازی بشویم !

هومن

No comments: